torsdag 2 augusti 2012

Tog jag kavajen och finbyxorna under armen

r precis vaknat. Och innan jag satte mig vid datorn tog jag kavajen och finbyxorna under armen och gick till tvättstugan.
Under tiden dom blir pigga å fräscha där, tänkte jag beta av min "To do lista" för i dag.

Mingelbingo
Tänkafiler
Checklista, bröllop
Packa

På lördag är det bröllop. Jag har rollen som toastmaster... Och det är lite små saker som ska fixas. Dock väldigt viktiga.

Ikväll blir det 5-kamp på Liseberg, med jobbet. Och tanken är att hinna med en cider eller tre, innan dess.

Note: Tänkafiler, säger säkert inte er så mycket, men kanske ska ge ut ett smakprov efter helgen...

2 kommentarer:

  1. hör av dej när du fixat "mingelbingot".... .-)

    MVH Toastmadamme!

    SvaraRadera
  2. Du glömde D:et i sista Todo punkten.

    SvaraRadera