måndag 13 augusti 2012

Om jag står upp så somnar jag inte

Så här cool såg jag ut när jag satt och väntade utanför bion igår.
Jag letade efter en smart och smidig foto app. Så ja, bilden är lite fixad... :)

Nu e brorsan iaf på tåget, hem till lugnare Stockholm. Han fick inte många timmars sömn...haha.
Å igår på bussen, på vägen hem hit, tänkte han till. "Om jag står upp, så somnar jag inte."
Han somnade!!! Fast vaknade till varje gång bussen bromsade. Å  västtrafik chaufförer kan bromsa, fast inte på ett mjukt å försiktigt sätt. Å tur var väl det, i detta fall.

Tänk om han hållt sig i en sådan där läderrem som vissa stänger i bussen har. Och då fastnat med handled och sen somnat. Då hade han ju hängt i den... Precis som, eller ja nästan iaf som youtubeklippte "fågel fågel, du har en fågel". Ahahaha

Nu ska jag sova vidare. Ledig måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar