torsdag 23 augusti 2012

Mycket pill, och det behövs en del tålamod

En kreativ dag. Först vaknade jag på soffan, kl 07. Tv var på, plus att ljusen fortfarande lyste. Tur det, eftersom jag dagen innan tog ut batteriet ur brandvarnaren. När jag väl la mig i sängen somnade jag rätt snabbt igen. 

Efter att ha fixat lite med hemsidan började jag sätta upp insynsskydd. Rätt mycket pill, och det behövs en del tålamod... 
Nästan hälften hade jag gjort innan. Men nu tog jag sista rycket. När man köper dom är dom på rulle och det blir rätt svårt att montera, eftersom den vill rulla ihop sig igen.
Jag tänkte till för ett tag sedan...och rullade ut rullen på golvet. Å nu när jag tog den ville den absolut inte rulla ihop sig...

Före och efter bilder. Detta fall balkongdörren. Rätt skönt att slippa dra ner persiennerna. Nu får man in lite ljus också.

Ikväll är det Kickoff. Jag och ett gäng till ska vara där en timme innan och förbereda "Catwalken".

Note: Det är inte hela som är insynsskyddat, bara 70cm. Nästan halva glaset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar