måndag 6 augusti 2012

Hoppas hon inte dömde mig på

Har precis beställt en QPcheese. Hon som tog min beställning, sa att det skulle ta några minuter och sa även -"Ställ dig där borta på handikappsparkeringen."
Jag hoppas verkligen inte att hon dömde mig på utsidan. För nu är jag inte i partymode och absolut iiinte bröllopsmode.

Tog en sväng till Norrköping. För jag såg på nätet om att Flimmer, utomhusbion visade filmen "Simon & ekarna." Men den var inte lika bra som jag trodde. Kan ju vara så att jag inte hade filmmode. :)

Min mobilladdare överlevde inte den här dagen. Att hitta en laddare kl 22.30 är rätt knepigt. Men med lite sökande blev det en ciggladdare ifrån Okq8. Alltid något.

Note: Jag åkte alltså Macdrive, då jag beställde hamburgare. Var alltså inte inne i restaurangen, då hon ber mig att gå ut och vänta på mongonparkeringen...


1 kommentar:

  1. Har läst boken,den var bra.Det sägs att filmen
    inte är lika bra.Hoppar nog den.Köp en laddare
    att ha enbart i bilen. Den har vi alltid liggande i bilen.
    Mamma

    SvaraRadera