fredag 31 augusti 2012

Kändes inte helt okej

Det blev en trevlig fika i stan. När jag kom hem sov jag. Meningen denna vecka är att sova rätt mycket för att få dom sömntimmarna som lär försvinna i helgen...
Fast jag sov lite väl länge, precis att jag inte hann med fotbollen på Heden. Kändes inte helt okej, eftersom jag verkligen ville titta. Hörde tråkigt nog att det blev förlust...

Jag testade min nya ugn förut idag, då jag gjorde ugnspannkaka. Måste verkligen läsa manualen en vacker dag - för det är lika många knappar som ett JASplan.
Det var mycket lättare med den gamla hederliga spisen. Då ugnen hade två vred... Fast denna har ju pizzafunktion. Å hur den symbolen ser ut, måste jag ju verkligen lära mig...

Note: Tur att jag tänkte på att det var spegelglas på ugnen - annars hade det blivit nästan blivit en barnförbjuden bild...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar