fredag 10 augusti 2012

Tillstånd. Han var iaf i nyktert tillstånd

Här står jag. Och precis när jag ställde mig där för att inte krocka med folk samtidigt som jag smsa, tänkte jag. Att den där korvkillen har ju bäst platsen - precis utanför entrén.

Någon minut senare, frågar polisen honom om nått s.k tillstånd. Han var iaf i nyktert tillstånd, det kan jag intyga. Eftersom han precis innan tackat nej. Då två tjejer frågade om han ville ha whisky.  :) -"Nej tack, jag ska köra hem ikväll."

Kan även säga att kvällen blev ung för honom, eller hur man nu säger. Med tänkte på det där tillståndet som dom frågade efter.
Och gissa vad, jo. Någon minut senare...skrev dom böter och beslag korv, korv så in i helvete...

Note: Korvkillen hade blivit bortvisad tidigare och skulle dom få göra det igen. Skulle dom även ta gasolflaskorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar