tisdag 17 september 2013

För sötmans skull

Ingen träning alls idag. Har inte ens  lämnat lägenheten. Förutom dom 7 sekunder det tog att in hämtade posten.
Tänkte gå till affären å köpa fil. Och kom på att jag kan ju köpa en enda liten godis bit. Påsen lär ju väga mer än godiset. Men höll mig hemma. För det lär blivit mer.  I know my self...

Lugn dag, spelade in Peter-Just nu. Tog väl halva dagen framför datorn. Sen var det knas när filen skulle skickas över till radiodatorn. Men support Markus fixa det.
Åt bara en banan på hela dagen. Kl 18 åt jag omelett med köttfärs. Å runt kl 23 blev det gröt. Ja rätt sent men e super nöjd att jag klarade dag två utan godis.
I havregrynsgröt rörde jag ner två klippta plommon och två klippta aprikoser...för sötmans skull. Ett äpple hackade jag oxå ner...å det var för att jag har så jäkla många.

Just nu taggar jag för gymmet i morgon. Ja det gäller att börja tagga i tid. Tänkte besöka gymmet innan jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar