tisdag 17 september 2013

Breaking Bad i mobil

Det blev 120 min powerwalk på löpbandet. Tiden gick rätt fort. För jag hade serien Breaking Bad i mobil. Och det gick helt okej att använda mobilen som skärm.
Lurarna fungerade oxå bra.

Blev sugen på snickers på väg hem från gymmet. Inte snickers arbetskläder, utan godis... snickers CHOOOKLAD, Snickers Kingsize.
På vägen hem åkter jag förbi två bensinstationer och en mataffär. Å ville bara åka in å köpa. Höra ljudet då man bryter förpackningen.  Känna hur första tuggan knäcker chokladen och smaken av chokladen, kolan och jordnötterna.

MEN...jag åkte hem och åt två torkade aprikoser istället. Jippi!!!

Nu förbereder jag morgondagen Peter - Just nu. Vill du önska låtar eller ta upp något i programmet - sms:a 0728 503 593

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar