söndag 1 september 2013

Jag kanske lär mig... men nä

Klockan sprang iväg en del... Började kvällen med att göra en quick fix... alltså, hem-och-byta-från-jobbkläder-till-gå-bland-folk-utan-att-duscha-kläder.
Efter någon timme eller tre lämnade vi Liseberg. Jo, jag var där idag. Fast med härliga familjen Hellman, ifrån Ringarum. Sen åkte vi hem till mig, så jag kunde ha guidadtur i lägenheten. Hann ju inte pimpa det sista igår eftersom jag åkte till Uddevalla... Men lägenheten såg okej ut. Inget bomb nedslag alls. Å dom hela 42 kvadraterna tog två minuter att guida igenom... :)

När dom åkte  skummade jag igenom några inspelade program på boxen och fastnade tillslut för Kristallengalan - 2013. Tänkte inte se hela...men så bidde det iaf. Som dagt, klockan sprang liksom iväg.

Verkar som att min inspelning ifrån SVT24 var teckentolkad. Verkligen störande eftersom halva rutan bestod av "teckenfolket" och mina blickar gick på dom, i början. Tills jag insåg att jag kanske lär mig några tecken om jag försöker hänga med... men nä. Gick för fört...

Sovdags nu. Nattinatt.

Note: Här tolkar han Jonas Gardell då han pratade om Torka aldrig tårar utan handskar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar