måndag 23 september 2013

Nu är det tystnad tagning men jag

Tidig morgon i Göteborg. Hade god tid på mig... ifall något skulle gå lite fel. Och fel blev det. Jag tänkte gå sista biten, på 10min. Men då kom det en spårvagn som skulle samma håll. Nja, jag trodde det iaf. Det är inte första gången jag chansar med att hoppa på och håller tummarna.

I detta fall visade sig att linje 11 mot Bergsjön inte stannar någonstans längs Odinsvägen/Ullevi/Svingeln. Utan 5 min där ifrån...lååååångt där ifrån. Å helt plötsligt försvann den goda tiden jag hade. Men kom i tid iaf.

Nu är det tystnad tagning men jag sitter på avbytarbänken, än så länge. Tills dom byter läge på kameran. Deadline här är till kl 9 för då öppnar polisens passansökningar för allmänheten. Sen bär det av till en pub i stan för nya scener och tagningar. Väldigt roligt att se hur myrteamet jobbar... eller ja, det ser mest ut som om dom springer omkring. Och det blir freeze å tysta leken när regissören skriker TYSTNAD, TAGNING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar