fredag 25 maj 2012

Fastnade direkt när jag såg

Idag blev det shoshoshopiiiing. 
Jag gillar verkligen när butikens personal springer fram o tillbaka och hämtar en annan storlek... Till slut kunde jag inte välja, det blev två par byxor "Livi strauss & co." Fast i olika tvättar, båda sätt ju perfekt.

En "PP" skjorta blev det också. Tänkte ha den till helgens personalfest. På förra festen fixade jag också fram en röd skjorta - fast denna är bra mycket snyggare. Fastnade direkt när jag såg den.

Köpte även ett par FLIPPFLOPP. Det behövdes verkligen, haft dom gamla, i en säsong för mycket. Och ett par "PP" piratbyxor, ja, men sommaren är här nu..
Det blir en bild på lördag. Så får ni se resultatet...

En promenad avslutade dagen, med trevligt sällskap.

Note: Ordet "FLOPP" förstod inte T9, den föreslog "SNOPP". Tur att man är vaken ibland. FLIPPSNOPP, då hade ni fått fundera - "haft dom gamla, i en säsong för mycket."

1 kommentar:

  1. Va snyggt. Det passar du jättebra i. Du väljer alltid så snygga kläder. Bra klädsmak.

    Mamma

    SvaraRadera