torsdag 5 januari 2012

Hon tyckte dom var för stora

Det var länge sen jag åkte till jobbet för att där bli påminns om att "Men Peter, du är ju ledig idag." Så det blev en sväng på IKEA, Biltema och Blomsterlandet.

Hade tre saker på min köplista... 1.Torkarblad till bilen
2.Skärbräda
3.Gröna levande växter.

När jag ändå var på IKEA köpte jag två kuddar, man vet ju inte och det blev främmande... 
Igår när jag jobba, i info. Så blev jag nyfiken vad en kund betalat för en "julstjärnan som står", så jag frågade ju.
Fast hon skulle lämna tillbaka dom. Omvända, eftersom hon tyckte dom var för stora... Så jag passade på att köpa dom idag, inne på fynd.

Nu blir det sova middag. Ikväll blir det en Afterwork öl på Andra långgatan. Efter lång dag på jobbet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar