fredag 13 januari 2012

Sova på busshållplatsen

Efter ute kvällen i onsdags så gick jag hem, med fötterna - som en kompis brukar säga. (hm, vad brukar man annars gå med?) Hade ju ingen plånbok till taxi och bussarna hade slutat gå. 
Så runt tre tiden började jag gå... Bussarna drog igång vid 5 tiden, å sova på busshållplatsen fanns inte som alternativ... :) Men jag tyckte att det var lugnt med en promenad. Inte så jätte kallt, å bara lite regn.

Men Gpsen var ju en riktig glädjedödare, eftersom den räknade ut att det skulle ta 1timme och 30min för mig att gå... 
Jag blev både kall och blöt, och fick ett sug efter te. När jag sen kom hem, somnade jag efter två klunkar te på soffan.

Note: På vägen hem genom stan tog jag lite bilder, såna som man kan tänka till lite på. Lägger ut dom senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar