torsdag 26 januari 2012

Bara å vänta på att alla


Jag somande med flit på soffan igår kväll. Tänkte att jag ändå var ledig idag så det spelade ju ingen större roll.
Det är nu andra gången jag mäter och funderar hur jag vill ha det i lägenheten.

"Klocka ska hänga här, soffan ska stå här, tvn mot den väggen. Den här fina 100cm garderoben ska ut på Blocket.se och jag ska ha två tavellister mot varandra..."

Eftersom jag inte vill göra något förhastat så funderas det ju bara, HELA JÄVLA TIDEN!!! Garderoben kan ju vara bara att ha, då jag ska byta ut dom gamla fula. Och det lär ju hända år 2020... Och klockan kanske blir för stor för den väggen... Och ser der verkligen snyggt ut med två tavellister?!

Fan...

Jag vill ha insynsskydd på fönsterna. Och jag har, hör och häpna, kommit fram till ett snyggt mönster... Fast nu vet jag ju inte vart i från jag ska beställa det - för det fanns ju på så många webbshoppar... :D

Note: Garderoben är ute på Blocket. Smidigt å enkelt. Så nu är det bara å vänta på att alla skummisar ska höra av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar