lördag 28 januari 2012

Snygg Din sko tjejen

Gårdagens Afterwork slutade hemma hos Magnus. Han bor ju mitt i stan och hade en soffa ledig.
Så när jag vaknade blev det en sväng på stan. Jag vill ju se Pole dance fast det är i eftermiddag, så ja kollade upp vart det skulle vara i Nordstan. Och då fick jag se att det var rea på Din sko. Innan jul var jag inne och såg ett par jäkla snygga dojjor. Och nu var det upp till 40 procent rea på just dom. Fast så klart fanns det ju inte i min storlek. 

Den snygga "Din sko tjejen" ringde till Partille, som i sin tur kunde lägga undan min storlek. 
Din sko tjejen: -"Nu tar du bara buss 510, mot Jonsered.
Jag: -"Är inte Mölndal närmare?
Din sko tjejen: -"Nej, det ska det inte vara. Det går snabbare till Partille.
Jag: ."Vet du hur lång tid det tar?
Den snygga Din sko tjejen: ."15 min.

Grejen är ju den att hon hade rätt. Runt kl 12 lämnade jag butiken. Sen att jag fick vänta 20 min på att bussen skulle komma. Och när jag väl bytt skor i Partille så fick jag vänta 20 på nästa buss oxå. Så nästan 1tim 40 min tog det innan jag kom hem.

Note: Det är SKILLNAD på att sova med någon och att sova hos någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar