söndag 13 maj 2012

Managern, och hämta oss två för en rundvisning



Vi satt i VIPrummet och åt och drack, och drack och åt. Sen kom Oliver, managern, och hämta oss två för en rundvisning på och runt scen. Och sa hej till BoBo. Bara lite snabbt. Då kom det ett filmteam, nått med tysk tv... Efrem är jäkla noga med hur han ser ut. Haha, så han började "knorra" lite på sig. Jag stod kvar, så där sexigt, som bara jag kan göra. :D 

Sen gick vi tillbaka till VIP och drack lite till... och när BoBo kom in i rummet, blev det mer eller mindre rusning till honom. Han drog lite skämt och prata på tyska. Folk tog kort och applåderade, vi fattade inte ett skit.

Men sen, jäklar vilken show å vilken stämning det var. Hela arenan kokade. Han var verkligen härvarande med publiken. Och showen var grym, med musiken, dansarna, eld och fyrverkerier. Och publiken som verkligen gjorde att hela arenan kokade. 

Sen blev det fika och tilltugg för VIP. Och dansarna kom upp och fika. Oliver hämta oss för att prata med Bobo, så vi gick ner i gångarna igen.

Jag möte en sångare som var med i förbandet Sonic suite. Jag prata om Peter just nu, så jag fick en cd och visitkort. Sen pratade vi med Bobo och hemgång blev det rätt efter det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar