söndag 11 september 2011

Söndagsmiddag, med efterträtt

Sovit bort hela dagen. Eller nästan... Jag kom i säng strax efter kl 07. Och vaknade pigg å glad kl 12, eller glad iaf. Låg kvar i sängen å tankarna fick flyga fritt. När tvn kom fastnade den SVTs "New York sändning." Rätt sorgligt å se, iaf när dom läser upp alla offrens namn. är det som mest känslor. Tår i ögat igen, när man tänker det.

Jag somnade framför tvn och har nu fixat söndagsmiddag, med efterträtt. Fan vad jag har längtat efter mina Schweizernötar från Liseberg. Försökt göra ett "uppehåll" några veckor innan personalfesten. Men nu jäklar. Pizza, Coca Cola, choklad och film. Söndag mys.

Note: Har självklart pizzasallad, för att vara lite nyttig...

3 kommentarer:

  1. Det får ju inte bli allt för ofta. Det är ju snart badsäsong...
    Men det smakade jäkla bra.

    Note: Åt inte upp allt som e på bilen - lämnade lite sallad. Nej, jag skoja. Sparade några kakor. :)

    SvaraRadera
  2. ja pizzasalladen är ju nyttig, tuuur du lade till den, hahaha

    SvaraRadera