onsdag 21 september 2011

Inte kan sova kan man dricka varm mjölk. Men jag googla på "mjölk" istället

När man inte kan sova kan man dricka varm mjölkMen jag googla på "mjölk" istället
"Mjölk är en vätska som produceras avdäggdjurshonors mjölkkörtlar och är avsedd som näring till deras ungar i ett tidigt skede i deras liv."
Det fungerade inteMen jag vet ju varför jag vaknar hela tiden. Det är för att jag har träningsverk i hela kroppen - utom sätesmuskeln.

Note: Det är kokandet av själva mjölken som är jobbig. Som gör att man somnar. För det ska röras, skjudas och inte brännas. För det smakar ju skit - om man inte har Oboy i.


3 kommentarer:

  1. -eller så är det sockerkicken av oboyen som håller dig vaken;)

    SvaraRadera
  2. Haha, tror du det. Tur att jag inte kokade något då utan bara låg kvar i sängen och googlade. :) Men oboyen hade ju inte suttit helt fel... :D

    SvaraRadera
  3. ah....hehe nu såg jag att du aldrig hade i oboyen:)

    SvaraRadera