fredag 16 september 2011

Förstår inte hur Lyxfällan personerna kan leva som

Inte alls bra att det blev sent i säng. Men jag körde ju en powernap innan jag åkte och tittade fotboll. IKEAs damlag i korpen. Blev förlust, med dom gjorde en bra insats mot seriens bästa lag

När jag kom hem var jag trött redan , det blev tv. Förstår inte hur Lyxfällan personerna kan leva som dom gör. Lån lån lån. Och lån för att lösa lån. Måste ändå vara jobbet - annars hade ju folk inte sökt till programmet. Jag blir ju nojjig om jag blir två dagar sen med någon räkning.

Har fixat Afterwork jobbet, till nästa fredag. Dax för marknadsföringen i morgon i huset... Nu blir det sov.

HNVH 

2 kommentarer:

  1. Ja man blir verkligen mörkrädd, säkert många som får sig både en och två tankeställare när man ser programmet

    SvaraRadera
  2. Förstår ändå inte hur man kan ha 40-50 tusen i utgifter varje månad, hur får dom lånen? Är det sms-lån dom går runt på då med 99% ränta? För andra lån lär dom ju inte få..?

    SvaraRadera