onsdag 24 april 2013

Passade på att kolla läget på

Storm och vildvitror utanför fönstret. Eller så är det bara vanliga skrattmåsar, eller fiskmåsar...man undrar ju vad skillnaden är.

Var helt slutkörd efter jobbet. Kom i väg kl 19 och tittande då in på Mediamarkt. Eftersom min mobil inte vill samarbeta när det gäller laddningen. Måste sitta och hålla i laddarkabeln. Precis så man gör när man matar barn. För går jag där ifrån "spottar" mobilen ut kabeln. Helt sjukt irriterande.

Anledningen är att laddakontakten i mobilen är trasig. Eftersom jag vid några tillfällen tappat mobilen från sängenkanten, då jag somnat och haft laddaren i.
Mediamarkt skickar i väg mobilen i tre veckor. Kostnad, minst 200kr... och sen beroende på felet.

Jag passade på att kolla läget på en ny mobil. Blev kär i Samsung S3, vit som röd. Och självklart vill säljaren få mig att byta abonnemanget. Och kunde även bjuda på startavgiften och ett mobilskal. wow...
Blev inte jätte imponerad. Utan gick till Elgiganten. Väl inne hos dom gick jag runt och klämde och kände i 10, ut kontakt med säljaren. Jag gick!!!

Somnade faktiskt i bilen, hemma i parkeringshuset. Vaknade upp 1h senare.
Ingen träning i morgon. Men lite vabba tänkte jag ägna mig åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar