lördag 6 april 2013

Springa runt i kallingar

NU börjar det kännas att mr Blund, John Blund inte är långt borta... Snart varit vaken i 24h.
Kom precis hem, efter som sagt lite bus. :D Jonna fyller 30 år på söndag. så i kväll är det fest. Och det vi gjorde nu - mitt i natten var att skjuta med gevär och raketer. Rätt poppis på landet. Iiiiinte så vanligt i stan...iaf inte när någon fyller år.
Jag hade händelsen framför mig. Att Jonnas små tjejer skulle bli rädda och gåta, hunden skulle skälla och hennes man skulle springa runt i kallingar...Jonna själv skulle bara vara glad.
Fast det blev ju inte riktigt så. Förutom kallingarna och att Jonna blev glad. Barnen sov, alltså dom vaknade INTE ALLS. 25st raketer och ett ex antal gevärskott senare, så reaktionen blev svag. Yrvakna och självklart med en skällande hund. Men barnen sov.
Har ätit tårta och kakor nu, och tänka släcka lampan innan mr Blund hämtar mig.

I morgon blir det att se JuliA spela fotboll och en sväng till köpcentrumet Virum... Senare på kvällen blir det då festilifest.

Note: Jag filmade vid skjutningen, kan säkert dyka upp här på sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar