fredag 5 april 2013

När jag kör är det inte alls populärt att

Är på väg norr ut...göteborg - ringarum. Inte jättelångt norr ut, men ändå 4h i bilen.
För några år sedan åkte jag den här streckan flera gånger i månaden. Ung och dum var jag då, nu förtiden är jag bara ung...

Lyssnar på en ljudbok jag inte riktigt får kläm på. För när jag fyllde år fick jag en bok, som jag läst lite ur. Och nu när jag kör är det inte alls populärt att sitta och läsa. Fixade då hem boken som ljudbok istället.
Uppläsare Stefan Sauk är det inget fel på och jag hoppas verkligen inte att jag har spelaren i  shuffleläge.

Alkemisten av Paulo Coelho

“...det finns alltid en person i världen som väntar på en,”

Note: Solbilderna är från Jönköping. Inga bilder är fixade eller filtrade...inte ens den på mig själv... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar