torsdag 31 januari 2013

Hon ville få mig att provfilma

Lisa från Götafilm ringde igår, precis minuten innan jag tänkte sätta mobilen på ljudlöst och börja jobba. Hon ville få mig att provfilma till en serie. När utseende, ålder och allt annat stämmer i deras värld så är det bara det typ viktigaste kvar - att agera - prata, kroppsspråk. :)

När jag igår kollade upp mitt schema märkte jag att det inte fanns någon lucka, för den dagen hon ville ha mig dit. Och det är bara att bita i det sura och meddela henne. För att byta timmar på jobbet med kort varsel är bara bökigt.

Meeen... I morse ringde hon igen och sa att det är helt okej att komma idag och provfilma. För jag skrev till henne igår att jag hade tid nu på förmiddagen.

Dags vakna, kamma till sig och hosta upp whiskyrösten.
NU JÄVLAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar