lördag 2 februari 2013

Absolut inte se filmen

Somnade bort fredagskvällen till den sämsta filmen på länge... Jag gillar ju svensk film, och kan förstå att en del av er inte alls tittar på svenska filmer. För att dom just är skit... Å har man den inställningen så ska man absolut inte se filmen Flimmer.

Något skratt fick jag väl till och det är inget fel på skådespelarna - bara manuset. Kunde ha varit så mycket bättre...på allt!

www.moviezine.se/film/flimmer

Längtar till premiären av Snabba Casch 3. Det blir bra grejer, hoppas jag på. Fast det är många dagar kvar till hösten 2013.

Är just nu piggare än planerat. Hade tänkt mig en längre sovmorgon. :) Ikväll blir det restaurang och utgång. Jo, jag vet att det är melodifestivalen på tv, men det löser sig. :)

Note: Snabba cash fick titeln Easy money på engelska. Rätt roligt - men inte helt ologiskt som vissa andra titlar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar