tisdag 12 februari 2013

En svennetaco, dagens middag

Stresstisdag. Spelat in Peter just nu. Och varit hos tandläkaren. Hon kom fram till att jag saknade A4 eller om det var B4... De låter ju som grekiska... En visdomstand drog jag ut i en våldsamprocess för några år sedan. Om det nu var den hon menade. 
Kom 14min försent till tandläkaren eftersom det tog lite längre tid än planerat att spela in veckans program. Hade liksom två deadlines kl 15. När jag ringde och meddelade sen ankomst gjorde det inget, dom låg oxå lite efter.

Tänkte tvätta när jag kom hem, men var upptaget. Typiskt, är en på tusen att det är upptaget.
Snart blir det fettisdag, om det finns några kvar. Gör absolut inget om det är slut. Då har jag sparat in dom 1000 kalorierna...

Tog en bild inne på en rätt trevlig men ovanligt väntrum. Blev även en bild på en svennetaco, dagens middag. Som taco, fast med falukorv och utan tacokrydda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar