lördag 5 januari 2013

Soffan eller sängen med Livvakten

Gick i ide igår och har nu sovit ifatt mina 1000 timmar. Jag var så jäkla trött men vaknade ändå kl 10 i går morse. Inte helt okej, viste att jag borde sova lite mer. Varpå jag somnade om och vaknade upp fem timmar senare - pigg å fräsch. Fast seg.
När någon frågar vad man har gjort i dag, och man svarar, inget!!! Så brukar man ju ändå ha gjort nånting under dagen... Men så var det inte i går. Visst, jag sov bort mer än halva dagen, och var en sväng till mataffären. Sen blev det lite tv. Fast mest satt jag ihop krupen i soffan eller sängen med Livvakten - Vägen till monarken, en väldigt bra ljudbok.

Ska bli grötfrukost om 5min, sen är det ett cykel på Wellnes som gäller. Iaf i 60 min... För i dag lär jag ha gjort lite mer än i går... fast det lär ju inte bli svårt att slå...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar