torsdag 24 januari 2013

Innan hade jag en date med Jillian

Är lite sur på mig själv nu, eftersom jag pajjade mina planer - genom att somna...
Jobbpass mellan 6-15 gjorde att jag var trött när jag kom hem. Och jag hade bokat in mig kl 18 på IKEAs förhandvisning av UPPLEVA - tv och ljudsystem. Men det gick ju åt helvete. Jag somnade i bara kallsongerna på vardagsrumsgolvet.
Precis innan hade jag en date med Jillian Michaels. Efter 27min var jag död. Och efter 28 min låg jag och sov. Vaknade upp en aning försent, men gjorde mitt bästa för att verklingen springa till bussen. Missa bussen med max 45 sek, för jag såg den i korsningen efter hållplatsen. Att vänta i 19 min på nästa buss, i 10 minus grader kändes inte helt okej. Plus att då glida in 20 min försent...



Nu väntar ett biobesök med Jonathan och Hanna. Fast först ska jag möta upp Jonathan för att äta inne i stan.

Note: Skulle räcker med ett 4-pack för mig. Räcker det med 4 veckor då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar