tisdag 15 januari 2013

Det är riktig vardagslyx

Tisdag! Ledig! Alltså det är riktig vardagslyx, vardagslycka eller bara vardag...iaf om man jobbar som säljare på helgerna.
Igår kväll när jag kom hem från bion somnade jag rätt snabbt i soffan...och jag vakna här i soffan oxå, fast 10h senare. Är nu vaken och påklädd för att göra dagen. Fast måste in på toa - innan jag gör i byxorna...

Bion började kl 21 och precis innan kom jag på att det var måndag och jag hade bokat mig ett Boxpass på gymmet. Nu väntar dryga böter ... på 40kr. Fast det var ju säkert lång kö inne vid bokningsdatorn på Wellness och folk som hoppade på att jag inte skulle dyka upp. Den som fick min plats blev säkert glad.

Note: Har bokat mig till nästa vecka - är reserv 18. Det lär vara kört. Om jag inte ställer mig 30min innan vid bokningsdatorn och håller tummarna att någon veckovild ska glömma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar