måndag 2 april 2012

Gjort "tjockatjocka bombom" med.

Jäkla spel. Ett roligt jäkla spel - The Sims. Man ska skapa och bygga upp människor...
Jag skapade singel mannen vid namn Peter som bor i en lägenhet med värsta fina dyra sakerna. Sen skapade jag en tjej som han kunde umgås med. Det gick jätte bra.
Men nu har det blivit fem tjejer till, som Peter umgås med. Var av två han råkat få "partnerrelation" och gjort "tjockatjocka bombom" med. 

Jag är ingen spelmänniska. Och minst en timme om dagen måste man lägga ner på spelet. För det ska ätas, duschas, umgås och även skickas till jobbet... Så nu tänker nu begrava mina gubbar. 

Note: Att ett mobilspel kunde vara så stort trodde jag aldrig - vart är världen på väg!?

1 kommentar:

  1. Stort, då menade jag alltså i storlek - inte populäritet.

    SvaraRadera