söndag 29 april 2012

Sen får man ju skylla sig själv

Jag har visst sovit alldeles för lite denna vecka. Eftersom jag nu sovit bort hela söndagskvällen. Jag kom hem vid 15 tiden och skulle bara ta en powernap. Ställde alarmet på 20 min. När jag vaknade, stängde jag av och somnade om. Så nu är batterierna fullladdade. Och nu ligger jag bara kvar i sängen för att det är mysigt...

Men det blir upp å hoppa, ska fixa middag...och inköpslista. Tänkte även slitat upp min vinst jag vann igår. Ja, en eller två kan man ju alltid äta. Och eventuellt en film på det...
Det var liksom inte meningen att vinna. Spelade ju bara två gånger, a 20kr. :) Sen får man ju skylla sig själv att man måste släpa på den TUNGA TVÅ KILOS CHOKLADEN hela vägen hem... :D 

Det var en del nyheter på Liseberg igår. Alltså inga stora åkattraktioner - för utom det stora mega hjulet. Nej, men deras huvudentré var om gjord. Snyggt. Och årskortet för ynka 195kr måste i år registreras på nätet (efter köp) och i samband med köpet tas ett "passfoto". Så men har väl lagt ner en halv miljard på bättre kortsystem - just för att undvika att folk lånar ut sina entrékort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar