fredag 16 mars 2012

Hade jag fått det i ögat så skulle jag bli blind

Jaha. Spännande fredagskväll...
Kollega: -"Peter, vi tänkte gå ut och äta på fredag. Vill du hänga på?"
Jag: Nja, det skulle va skit nice, men.

Kollega: Vadå men, klart du ska med. Vi ska äta gott, dricka gott.
Jag: Låter ju trevligt men, jag har inga pengar på kontot.

Kollega: Men fan, tänkt inte på pengar. Du kan låna av mig.
Jag: Jo sant, men...

Kollega: Efter vi ätit så drar vi till Exet och SKAKAR PÅ SLAGERGOLVET!!! Häng på nu Peter!!!
Jag: Jag börjar kl 06 på lördag, plus att hellre har råd att äta hemma resten av veckan än att gå ut, en kväll.

Så nu sitter man framför tv. Jag brände hela 57kr affären. Inte mycket slagergolv hemma, men lite lyx blev det tackvare choklad ifrån Netto, för 4.95kr.
Och jag lärde mig även ikväll att man inte ska först salta och pepra kycklingen som sedan ska ha Arlas paprika chili créme fraiche. För det blir starkt som hell... Hade jag fått det i ögat så skulle jag bli blind i fjorton dar...


Note: Känner skillnad på Marabou choklad och denna, med va fan. Tur att man alltid har popcorn hemma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar