fredag 2 mars 2012

Bra å ha när man väl använder den

Idag jobbade jag mellan kl 7-10, tre timmar. När jag väl kom hem så ville kroppen sova. Efter resan till och från sthlm så fick jag inte så mycket sömn. Eftersom jag sov i bilen på hem vägen.

Efter powernapen idag gick jag till godisaffären för att hämta ut ett paket. Det var julklapp ifrån jobbet. Jag visste ju vad det var eftersom man själv fick välja på ett par olika klappar.
En "regel/sladd sökare" valde jag. Förra året valde jag att skicka pengarna till Rädda barnen. Men nu tog jag en sån manick, eftersom jag ska sätta upp tavlor och andra saker på väggen. Sen hamnar den i lådan - men bra å ha när man väl använder den...

Nu blir det 8 timmars sömn. Sen är det FREDAG. 

Note: På vägen till godisaffären tänkte jag på reklamen för några år sedan, att "PÅ MACKEN TANKAR MAN BILEN - PAKET HÄMTAR MAN UT PÅ POSTEN!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar