söndag 2 december 2012

Hela november har kollegor, mesta dels män

Tillbaka på jobbet efter några dagars sjukdom. Kanske inte är helt frisk till, men känner mig mycket bättre.
Bara snytigt mig ett par gånger... Helt sjukt hur mycket man snorar när man är sjuk.

På jobbet är det mustaschkamp - mot cancer. Hur det nu ska hjälpa. Rätt coolt iaf. Hela november har kollegor, mesta dels män, låtit mustaschen växa. Jag tänkte först inte vara med. Mustasch är inte riktigt min grej.
Men i mitten på november hade jag inte rakat mig på några dagar och hade fått en bra grund i alla fall. Och tänkte helt om... Nu blev det ingen klassisk enkel vanlig mustasch utan en lite speciell.

Tror det är omröstning nästa vecka!

Note: Snorbroms... Ja du, kan säga att det absolut inte funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar