fredag 14 december 2012

Egentligen ska vara enkelt

På väg ut. Har 100 saker på to do listan.... men gör bara som viktigaste.
Glasmästaren.
Gymmet
Julklappar.

Har i två veckor slitit mitt hår för att para ihop Nexas trådlösa enheter med varandra. Men det har varit rätt svår flörtat. Ingen av dom vill prata med varandra. "Enkel anslutning", i helvete heller. Jag skrev några rader till Nexa supporten men det visade sig att dom svarade på med rena grekiskan...jag blev inte klokare.
Jag vill tända och släcka lampor med fjärrkontroll. Den fjärren jag hade hemma fick jag alltså inte ihop med dom nya mottagarna jag köpte. Hatar när det egentligen ska vara enkelt, men när det inte funkar OCH INGET VET VARFÖR...

Idag blir det en ny chans!!!

Ikväll blir det julmys med kollegor hemma hos Cecilia. Tänkte gå dit, men det visade sig att det var nästan en mil att gå. Jaja, inga problem, bara jag har tiden. För det lär ju ta en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar