fredag 23 november 2012

Har nu träffat fastighetsskötarna och fått tillbaka min cykel.
När dom kom gående mot mig sa jag att, -"Kvart över sju. Är ett väldigt bra straff..." Var på dom skratta och ena sa att en gubbe hade blivit arg när han hade upptäckt att hans cykel var tagen.
Helt sjukt, inget att liksom bli sur över, tycker jag. Allt var planerat och gubben hade ju oxå kunnat märka sin cykel. Jag undrar ju vilket straff han fick - han som typ ändå är van att vakna runt halv fem?

Men nu är cykeln hemma igen. Och jag ligger i sängen igen...någon timme till.
Målet för dagen är att åka till Valdemarsvik, Östergötland. Fest med härliga radiofolket.

Note: Cykeln stod i ett annat rum. 50m ifrån ordinarie parkering...skönt att inte behöva ta bussen halva stan och sen cykla hem - KLART ÖVER SJU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar