lördag 10 november 2012

Fick sms i från mamma

Ligger kvar i sängen... Alltså vilken trevlig kväll det blev igår. Härligt gäng som kom på afterworken, sen dans på slagergolvet. Och jag drack precis så där lagom så jag inte blir dålig dagen efter.
Det blev sent, sista bussen hade gått  och taxinchauffören hörde lite fel när jag sa min gata. Eftersom jag var klar i huvudet, men kanske lite dimmig i blicken såg jag att han körde fel. Men han hittar tänkte jag, det e liksom hans jobb...och med all teknikutrustning som han har. Fast sen frågade jag faktiskt om hur han tänkt åka. Det visade sig då att han som sagt uppfattade fel adress - var på han stoppade taxametern...

Fick sms i från mamma precis. Ja, ligga i sängen till kl 15.30 är ju inga vuxenpoäng direkt. Fast å andra sidan dygna jag nästan. Det blev 23h o 30min...inte eller några vuxenpoäng haha. Men men.

Dygnen är för korta, veckorna e för korta. Man lever bara en gång, blablabla...
Och livet är för kort - om man jämnför med hur länge man är död.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar