söndag 22 juli 2012

Partymode igår, blev det  deadmode i kväll

Efter tre timmars sömn och sen jobb på det, fram till kl 15. Så ville jag ändå gå och titta på Gothia cup finaler. När jag appade mig fram insåg jag att det mesta var redan avklarat. 
Fast när jag kom hem ifrån jobbet så tog sömnen över... Ifrån partymode igår, blev det  deadmode i kväll. Vaknade vid 22.30 tiden. Har nu ätit middag och ska återvända till sängen igen. Kl 05.30 är det uppdags igen. Fast det lär gå lite lättare i bitti - än vad det gjorde i morse.


 Pratade med de polisman igår när jag gick hem ifrån krogen. Jag stället en fråga om att kissa på allmän plats. Ja svaret får ni säkert i morgon.


Note: Denna gång gick jag på toa innan jag lämnade krogen. Ja lite har jag lärt mig sen sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar