söndag 8 juli 2012

Gjorde sin entré med en kraftig smäll

Så sent du blev i säng. Jag lyckades vara vaken i 22timmar... Tanken var att åka hem med taxin kl 01. Men så blev det inte. Eftersom jag fick sovplats hos Markus här i Valdemarsvik. 
Men kom i säng kl 05.20 för att vi satt uppe och pratade känslor och förhållanden...

Fem timmar senare vaknade jag av att åskan gjorde sin entré med en kraftig smäll utanför huset. 
Jag passade på att dra ur alla sladdar och gick sen ner för trappan. Var på Markus säger i från sitt rum.

Markus: Tror du blixten slog ner i huset?
Jag: Jaaa, antingen det eller så är det någon som står MED EN PISKA UTAN FÖR OCH SLÅR PÅ HUSET.
Markus: Min väckarklocka hoppade 40cm.

Precis då, när jag gick förbi proppskåpet smäll det till som fan i just det skåpet.
Jag skrek som en tjej att , "någon skjuter på oss."

Note: Inget gick sönder, förutom mina kalsonger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar