torsdag 19 juli 2012

Avstånd och framtiden, är två

Rätt mycket man ska tänka på när man ska fixa i köket. Avstånd och framtiden, är två viktiga punkter... 
Ärligt talat har jag inte haft mycket lust till att fixa och såga. Kanske är lite osäker på hur jag vill ha det. Men kan ju inte gå här och vänta på det... Jag menar, hur svårt ska det vara. Fast när jag inte har lust så funkar det inte ändå, för då hittar jag på tusen andra roligare saker. Konstigt nog har lusten kommit vid sent på kvällen. Då kan jag såga och föra oväsen, iaf en timme... Sen måste det vara tyst. Och då hinner man ju inte med så mycket.

På tre kvällar har jag iaf monterat, mätt och sågat. Men nu, när jag fick energi för sista sågningen så pallade inte sticksågen sin uppgift...

Hoppas över det och fixar pungteringen på cykeln i stället.


Note: Blir galen om inte pumpen funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar