lördag 23 juni 2012

Skrämma upp sig själv är väldigt

Att jag skulle hitta en solig plats på midsommarafton...ja det tog en del på krafterna. Nu är kl strax 01.30 och solen är nere för länge sedan. Och att det regnar lite lätt är ju bara mysigt.

Jag befinner mig i Jakobsby. Det bara blev så. Hittade nya vägar hela tiden och hade svårt att bestämma vart jag skulle stanna grilla/sova. Vid Vänern fick det bli. Fast inte riktigt vid "Vänern kanten". Eftersom jag råkade köra in på privata tomter ett par gånger och tröttnade på dom väldigt små skogsvägarna. Nu är jag vid en kyrka i Jakobsby. 

Att skrämma upp sig själv är väldigt lätt. För om man tex tittar en stund in i fönstret på kyrktornet så kan man se att någon står där... Och det bor säkert björnar i den här skogen. Och grävlingen känner säkert doften av nygrillat.


Nu avslutas midsommarafton med en bra bok och jordgubbar - i en låst bil...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar