torsdag 14 juni 2012

"Mycket väntan", är ett bra ord i branschen

Kl 04 kom jag i säng i morse. Det var den längsta filminspelning jag varit på. Från kl 12.30-03.45. "Mycket väntan", är ett bra ord i branschen. Väldigt mycket väntan. Du går liksom inte att gå iväg en sväng, nej alla måste vara beredda för tagning och helst vara tysta... Inte så enkelt...

Prata måste men ju. Kej, vissa är ju väldigt asociala. Kanske statistnerver. Haha. Medan andra är mer öppna och enkla.

Eftersom statistansvariga placerar ut oss lite varstans där vi passar. Så hoppas man ju alltid på att det ska bli hos någon trevlig och glad prick. Och igår blev det helt okej.

I eftermiddag väntar sista uppdraget. Sen blir det hemresa.
I natt har jag sovit i bilen. Tog det beslutet dagarna innan eftersom jag visste att det skulle bli sent. Köra bil trött är inte roligt. 

Efter att nu vaknat upp av härliga oljud från gräsklippare ska jag nu GÖRA TROLLHÄTTA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar