torsdag 2 februari 2012

Ska jag vara ööööveeeer tyyyydliiiig



Sååå otroligt skönt, å efter allt meck. Så blev jag av med garderoben.
Nästa gång jag lägger ut en annons på Blocket.se så ska jag vara ööööveeeer tyyyydliiiig.

Fick mail och sms som frågade om det finns dörrar med. "NEJ, va fan - en bild säger mer än 1000 ord."

-SEEEER DU NÅGRA DÖRRAR????

Och så har jag lär mig en sak. Har man "bokat och lova" att personen kan komma och hämta på fredag, så ska man inte ta en annan som säger, "Jag-kommer-på-en-gång,-så-blir-du-av-med-den" rösten.
Jag började genast smsa dom andra spekulanterna och sa att den redan var hämtad. Sen när "på-en-gång" killen kommer så frågar han efter DÖRRARNA!!!!

Note: Det blev ingen affär och jag fick för första gången på länge använda mig av att ljuga - eller en vitlögn.... -"Oj, jaha...fick du det smset oxå... jag skickade fel..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar