måndag 6 februari 2012

Lite möbeltassmongo

Det var inte bara melodifestivalen jag sov bort. Utan hela söndagskvällen oxå.
Kom hem runt 17 tiden igår, och somnade till i fåtöljen. Vaknade upp kl 21, varpå jag ålade mig mer eller mindre till sängen och somnade om. Vaknade pigg och fräsch i morse kl 9...

Nu har jag hämtat ett lass med möbler. En kollega ville förnya sig, så det passar mig väldigt bra. Eftersom jag inte äger varken säng eller soffa...

Jag är ju lite möbeltassmongo. Vill ha det på allt. Förutom stekpannan, för då börjar det brinna... Säng benen fick en jäkla massa. Rätt nöjd. :)

Note: 677kr blev kalaset för en resa på 3.5 mil...med en liten hyrskåpbil. 
OKQ8 och Statoils webbbokning är ju helt värdelösa, btw.

Note 2: IKEA har 100pack med just möbeltass, för knappt 10 spänn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar