tisdag 30 augusti 2011

Nu jävlar ska jag vara lika

Här om veckan var jag på anställningsintrevju. Det var en tjänst på jobbet som skulle tillsättas och verkade intressant så jag sökte. Fick svaret i går... Av erfarenhet brukar jag inte ta något förgivet eller hoppas ihjäl mig - för det gör så ont att falla i marken... Men, jag tyckte det var bra att hon ville prata med mig ienrum och faktisgt säga: -"Nej, tyvärr, vi har valt en annan". Istället för att ringa...
Innan hon kom fram "till saken" så sa hon att jag var en bra, trevlig och härlig person, men borde tänka mer på mig själv.
Så nu jävlar ska jag vara lika trevlig, men fan inte ställa upp eller hjälpa till - för det är ju ingen som hjälper mig.

Note: Förlåt, alltså inte så jag menade, jag hjälper gärna till - hör bara av dig... :)
[Bra Peter, det där gick ju jättebra...not!]

HNVH Hörs När Vi Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar