söndag 7 augusti 2011

Alltså ENORM

Så mycket karaoke blev det inte, men jag är nöjd medkvällen tackvare trevligtsällskap. 

Fiskpinnar tillnattmat, oxå väldigt ovanligt.
A: Gillar du fiskpinnar?
Jag: Fiskpinnar?!
A:Fiskpinnar, fiskpinnar är jättegott.
Jag: Tänkte du fixa mat nu?
A: Jag är ju hungrig.
Jag: Ja, men varför inte.

[25 min senare Kokt potatis, två kilo ärtor och goda fiskpinnar...]

Sömnbrist är ordet fördenna söndag. Jag tänkte skriva ett blogginlägg när jag låg i sängen å bra va, vid 04.30 tiden, eftersom jag inte kunde sova. Men vågade inte eftersom det var ont om batteri i mobilen. Länge sen jag hade svårt att somna. Kan bero på att jag inte sov hemma, i min egna lillasäng. För den här sängen är enorm. Alltså ENORM.

 Jag har inte haft någon typrelation på länge, och upptäckte i natt att det var mysigt på något sätt att höra någon andas. Sen kom regnet mot rutan å det gjorde ju inte saken sämre.

Note: Ligga å fundera nätterna gör ju inte saken bättre - men det kan vara rätt rofyllt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar