lördag 20 augusti 2011

Hann iåförsig få i mig en Schweizernöt

Fredagskvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt eller förväntat mig.

A: Vad har du för planer för kvällen?
Jag: Inget speciellt, ska titta i Gbg kalasprogrammet och se vad som händer.
A: Jag ska ut med vänner, först äta vi middag. Men där kan jag nog inbjuda med dig. Kan ringa dig sen.
Jag: Men det är lugnthar mat hemma som ska fixas.
A: ringer jag när vi är väg ut.
Jag: Ja gör det, hinner jag hem å sova, äta och fixa lite.

Hm, runt kl 21 lägger jag mig i sängen för att titta två tänker, "Jäklar vad dom festar, eller är det en långdragen middag!?" Efter kl 23 är det någon psykofilm tvn och i stället för zappa vidare pillar jag med mobilen. Höjer bland annat ljudet jag inte missar något samtal i fall jag skulle somna. Precis sommar jag. det blev mitt fredagsmys - hann iåförsig mig en Schweizernöt och ett Coca Cola...

Vaknar upp kl 05, inga missade samtal. Tänker, "fan va nice och somnar om".
Fördel,att jag nu är pigg fräsch.

Note: Andra kvällen i rad som det blir "Skadumedut, vihöravosssen syndrom".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar