söndag 25 december 2011

Nej, jag meckade ner den i molekyler

Mamma har återvänt hem. När jag kom hem ifrån centralstationen somnade jag i soffan som en 5-åring. Har haft en mycket trevlig julhelg. Det blir roligare att dricka glögg tillsammans. Och mamma testade pepparkaka med ädelost, godare än vad hon trodde...

Jag fick ett ryck av att torka av spisen innan julafton. Varför då nöja sig med av att enkelt torka av. Nej, jag meckade ner den i molekyler och la allt i blöt. Tur att jag tog kort på det, annars hade jag nog inte fått ihop den igen.
Rent å fint blev det. Tänkte få ett ryck i badrummet i morgon.

Note: Man ska inte använda ugnsrengöringsmedel på målade diskbänkstommar. Om man nu inte vill tvätta bort färgen också. Det står på flaskan - så det är inget skitsnack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar