fredag 21 januari 2011

Två fredagar på samma vecka

Helt sjukt nöjd med att det är fredag i dag. Jag hade ju min "fredag" i onsdags eftersom jag var ledig i torsdags. Men så fick jag reda på (som tur var) att jag bytte ju ett lördagspass och är med andra ord ledig i morgon lördag. Skit nice, två fredagar på samma vecka. :)

Hade tänkte å bege mig ut i gbg natten, men nja. En bra film å hemma mys är ju trevligt det också. Eftersom det är utgång nästa fredag så "sparar" jag mina "utgångstimmar"... :)

Det gick helt ok med monteringen. Det tog bara lite tid, längre än vad jag tänkte.

Min lillebror ringde tidigare på dagen å jag somnade i örat på honom, sorry. Jag la mig i sängen å pratade med honom - då slog kroppen över till sömn... :) Men nu har jag sovit några timmar efter jobbet, å är piggare. FREEEEDAG!


HNVH Hörs När Vi Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar