söndag 2 januari 2011

Smartare att gå upp kl 8

Vakna kl 14 å trodde inte att kl va så mycket. Men jag hoppa ju i säng runt kl 6 i morse. :) Skönt att lägga sig när man vill. Å de gäller ju å passa på när man är ledig. Undra när jag kommer på att det är smartare att gå upp kl 8 på morgonen, fast man är ledig, (å göra det man gör på nätterna,) å sen hoppa i säng vid 23 tiden... Istället som nu, somna kl 6 å gå upp 14.30. men men.

Läste lite på IKEA boken vi fick i julklapp. "Jobbet som aldrig tar slut". Handlar om hur IKEA tänker på miljö, arbetsfrågor mm. Intressant. Men vill läsa färdigt den boken jag håller på med innan jag börjar med IKEA. )

Har några planer för dagen:
Äta frukost.
Klippa mig.
Gå en promenad.
Hämta posten.
Handla.
Skriva tidsrapport.
Besöka internetbanken.
Få i gång Wii spelet.

Härlig söndag!


HNVH Hörs När Vi Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar