måndag 24 januari 2011

Jäkligt gött... (iaf någon dag i månaden)

Måndag idag. Skönt. Jag måste typ varje dag säga vilken dag det är. Annars springer dagarna bara på, å man blir helt veckovild, :) iaf när man jobbar helg och är ledig någon dag mitt i veckan.
Jobbade ju i söndags och trodde jag var ledig i dag månad... Så jag la mig i sängen rätt sent, å läste och käka godis. Ja utan att borsta tänderna. :) Lyx eller inte, men jäkligt gött... (iaf någon dag i månaden).
Men när jag låg där i sängen och lästa och smaska Gott och blandat, så tänkte jag. Ha, det här måste jag blogga om. Men som du ser så kom det inget inlägg runt halv två inatt. Eftersom jag somnade - och vaknade med mobilen under ryggen och lite godis är å var. Skit! Å då va kl halv sju. :) Men men, jag trodde ju som sagt att jag var ledig, men det var jag ju inte. Skit x2! Helena ringde mig kl tjugo i elva å undra hur läget va?! Horisontellt, svara jag... Stressa till jobbet på 26 minuter. Skit x3...

Tisdag i morgon. Främmande på G!



HNVH Hörs När Vi Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar